Underbara helg!

Söndag idag.. Skulle jag jobba skulle jag säkert ha ångest idag över att helgen är slut. Men nu jobbar jag inte, vilket är så vansinnigt skönt!
Jag har fått sovmorgon hela helgen, i går (lördag) gick jag upp vid 9 och idag vid 10. Har ju en underbar Johan som förstår att jag behöver sömn. Vi har inte gjort så mycket, visserligen har knappt söndagen börjat. Johan ska träna som vanligt, så jag och Amanda åker med honom och leker i nån park eller på en skolgård i närheten. Kul att göra något annat istället för att bara vara hemma och dra eller gå ner till vår lilla skruttpark utanför oss. Visserligen älskar Amanda den där parken och vill vara där varje dag efter dagis.. men jag är ganska trött på den.
Nu ska vi sättta igång så vi kommer iväg nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0