Idag firade vi vår sista jul. Herregud vad...

Idag firade vi vår sista jul. Herregud vad mycket fina julklappar vi har fått! Amanda har fått en "lek och lär" dator, kläder, Pippihus, en Askungenvagn med hästar och allt, en hund (tyvärr ingen riktig), böcker, pysselböcker, pennor och mer. Moa har fått mestadels kläder, jättefina! Jag har fått en resa! Vi ska åka hela familjen och ett par kompisar och deras barn nånstans framöver. Jag har även fått körlektioner, teoribok på datorn, en underbar pläd, duschcreme mm från Victoria secrets, en massagebok "massagesagor" som man läser för barnen och masserar dem samtidigt, spotlights till hallen och säkert nåt mer som jag glömt bort.. Dessutom fick barnen varsitt sparkontot som de får när de blir myndig. Jag kan inte förstå vad mycket fina julklappar vi har fått! Vi har träffat våra fina familjer och umgåtts hela julen! Så underbart att få spendera lite tid tillsammans. Jag älskar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0