Julklappsbekymmer..

Jag sitter och surfar runt på internet och letar julklappar. Det är banne mig inte det lätttaste. Men sen surfade jag in på www.tidningskungen.se och inser att det är perfekta julklappar. Man kan ge bort det tilll alla i princip. Dessutom kan man själv välja hur många nummer man ska ge bort, eller om man är lite velig som mig kan man ge bort presentkort. Då får mottagaren alltså välja tidning själv, för det belopppet man bestämmer. Då blir det ju lite som jul varje månad när tidningen dimper ner i brevlådan. Perfekt! Jag kommer däremot inte avslöja vem som ska få en prenumenation i julklapp. Lite hemlig måste man ju få vara!
Så till dig som är ute lite i sista minuten, kolla in hemsidan. Man kan köpa ända fram till Kalle Anka börjar och skriva ett eget presentkort om vad man ger bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0