En mörk bild blev det. Men bara för att vi...

img_0922 (MMS)

En mörk bild blev det. Men bara för att visa lite hur Moa sover som bäst. När hon sover tungt tar jag bort filten från hennes huvud, men så länge vi är vakna får hon ha den på sig. Idag på Ikea tittade folk lite konstigt när hon låg i vagnen med filten över ansiktet. En mamma såg ut att vara på väg fram till mig för att påpeka det. Men hon kom aldrig.  Som om jag inte hade sett det själv.. Jaja, jag ska inte döma, vet inte ens om hon verkligen skulle säga något, såg bara så ut på henne. Nu ska jag passa på att läsa lite innan Moa vaknar och vill ligga bredvid mig. Det är kvalitetstid, att få läsa ostört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0