I morgon fredag hade jag tänkt vara ledig ...

I morgon fredag hade jag tänkt vara ledig med Amanda. Men när jag sa det i dag blev hon arg och förkunnade att hon minsann inte hade lust att vara hemma från förskolan. Hon var lite rädd att den ena tilltänkta lekkamraten för dagen skulle vara arg och "bråkas" med henne. Vi får se i morgon bitti om hon ändrat sig. Om hon gjort det blir det utelek i högdalen med Maja och nellie. På kvällen ska vi ändå dit, då vi är bjudna på middag hos pappa. Lördagen bjuder på barnvälsignelse och jobb för Johans del. Hoppas bara jag hinner klart med presenten till Miriam. Jag tror det blir superfint! Nu ska jag passa på att sova ostört en timme. Johan är uppe och Moa ligger i soffan med honom och sover. God natt!


Kommentarer
Postat av: Patrickleah

I like your website. Good job.

2011-04-01 @ 15:22:25
URL: http://patrickleah.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0