Oj vad det händer mycket just nu! Inte en ...

Oj vad det händer mycket just nu! Inte en dag går utan att något nytt, mer eller mindre oväntat händer i våra liv. Idag var jag med Amanda hos tandläkaren. Hon hade ramlat på förskolan och slagit i munnen. En snygg fläskläpp samt ett rejält hack i läppens insida. Tänderna är hela, dock en aning lösa. Men ingen fara alls. I går, måndag, var vi och klippte henne och tog hål i hennes öron. No biggie lixom. Hon har glömt bort hålen och örhängerna i öronen. Moa har börjat le och jollra, jättegulligt! Dock ser hon inte klok ut när jag försöker ta bild på henne. Men hon ler! Jag lovar. Idag var vi även på öppna förskolan för första gången, jag och Moa. Det var lite väl mycket barn och en aning intensivt. Tror vi väntar ett tag till nästa gång. Nu blev det rörigt det här känner jag.. Dags att sova och vila min hjärna! Hoppas på en bra natt. Verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0