Amma.. Jag gör inte så mycket annat kän...

Amma.. Jag gör inte så mycket annat känns det som. Har en unge hängandes vid tutten vad jag än gör. Igår satt jag på golvet och sorterade tvätt och ammade, jag läste godnattsaga för Amanda och ammade samtidigt, jag lagade mat och ammade samtidigt i onsdags. Snart lär hon sig väl att hänga fast sig själv vid mig och äta, som en liten apa. Hon vill ha så mycket närhet och ibland hjälper inte ens sjalen. Då är det bara att släng fram tutten så hon blir nöjd. Jag hoppas hon kan vänja sig vid nappen, så jag slipper agera napp så fort Moas snuttbehov gör sig påmint. För det är ofta. Väääldigt ofta emellanåt. Men nu ligger hon relativt nöjd bredvid mig i soffan. Hon är underbar min lilla tjej. Precis som sin storasyster. De är båda väldigt krävande, men helt fatastiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0