Idag fick jag inte med mig Amanda hem från...

Idag fick jag inte med mig Amanda hem från förskolan. Hennes kompis Aline och mamma tog Amanda till centrum och köpte glass och sen hem till dem för att leka. Det känns konstigt. Väldigt konstigt. Att hon är så stor att hon leker med kompisar, utan att jag är med. Min lilla älskade flicka börjar bli så stor! Det är nästan läskigt hur fort tiden går. Självklart är jag jätteglad att hon har kompisar som hon kan leka med och vill och vågar göra det utan att jag är med. Det är väldigt roligt att se att hon fungerar så bra i sociala miljöer och kan knyta an till nya människor. Det är bra för hennes utveckling till en egen, social varelse. Men det går så fort.. Snart börjar hon väl sova borta, gå på disco och skaffar sin första pojkvän... Herrejösses, back bandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0