Man blir ju knäpp av att ha två barn och...

Man blir ju knäpp av att ha två barn och amma.. Jag är så förvirrad just nu.. Höll på att glömma jackan i dag när vi var på sös, glömde sätta på Moa en blöja innan jag knäppte hennes body osv. Nu på kvällen har jag legat i soffan och löst korsord. Frågan i den lilla rutan löd "land i afrika". Min spontana tanke var "antilop". Antilop? Vafan? Det är väl inget land! Jag känner mig verkligen snurrig! Finns det nåt som heter amningsdemens så lider jag nog av det. Jag förstår inte hur det ska gå när Johan går tillbaka till jobbet på tisdag. Hur ska jag överhuvud taget komma iväg på morgonen? Amanda är fortfarande ganska trotsig, speciellt då hon är trött. Och Moa med hennes onda mage och skrik. Herrejösses.. Det återstår att se om vi kommer i väg alls till förskolan den kommande veckan. Önska mig lycka till i all min förvirring.


Kommentarer
Postat av: Nina 24 år - mamma till Maja (maj -07) och Ellen (juli -10)

Det kommer gå jätte bra ska du se!! :) Ni har ju så himla nära till förskolan också, det är ju jätte skönt. Bara låta Moa ha pyjamasen på sig fortfarande om det blir stressigt, det får Ellen ha ibland ;)

2010-10-02 @ 14:48:11
URL: http://vartvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0