Så här ser jag ut just nu. Det är 2 veckor...

img_0823 (MMS)

Så här ser jag ut just nu. Det är 2 veckor och 5 dagar sedan Moa föddes. Jag försöker äta mindre kolhydrater än vanligt och mindre socker. Jag hoppas på att gå ner ca 7 kilo till, förutom de jag gått ner nu. Nu längtar jag efter den vackra hösten så jag kan gå ut med vagnen och ta härliga promenader i vårt fina Sköndal. Hitills har det inte varit så motiverande att ta sig ut och gå när det blåser halv storm och är grått. Men i veckan ska jag försöka gå en längre vända minst 3 dagar. Sen är det väl bara hålla tummarna att kroppen är med mig och vill fortsätta gå ner i vikt. Det skulle jag gilla!  Nu är det snart dags att ta med sig lilla M in i sängen och sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0