Vacker höst i Sköndal

Härom dagen var jag och Moa ute på en fantastisk höstpromenad här i krokarna. Sköndal är som vackrast på hösten måste jag säga. Nu har vi upplevt alla årstider här, men hösten är min favorit. Jag älskar hösten över lag, men just här är den extra vacker tror jag. De ståtliga ekarna med sina knotiga grenar och mörka stammar blir lite extra fina i sin höstskrud. Rött, gult, lite grönt och allt där emellan blandas och lyser upp av solen. Jag tog med mig kameran ut denna fina dag och här kommer lite bilder från vår promenad.

Nere vid skön hos oss







Jag längtar verkligen efter fler dagar som dessa. Idag var även en fin dag och jag och min vän Madde, med hennes lilla Lukas tog en promenad från Gullmarsplan till Medborgarplatsen. Lite småkyligt, men härligt friskt och uppiggande. Jag mådde verkligen bra av trevligt sällskap och en promenad. Det tackar vi för, jag och Moa!
Får se om vädret tillåter en promenad i morgon också. Har ju lite kilon att "knalla" bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0