Fantastiska lilla A

Amanda må vara en envis liten unge, men hon är min unge. Och förutom att vara envis är hon dessutom trotsig, skadeglad och alldeles, alldeles underbar. Jag kan inte förstå vad jag kan ha gjort för gott för att förtjäna denna lilla tjej. I min värld är hon ju självklart det vackraste som finns. Jag kan fortfarande facineras över hur välskapt och perfekt hon blev. Det är ju egentligen ett mirakel, att alla små små detaljer som skapar en människa kan falla på plats och blir så bra.
Dessutom väntar vi nu på en till liten tjej, som förhoppningsvis blir lika fin och bra. Och det tror jag att hon blir. Frågan är bara vad det lilla livet ska heta. Moa är vi överens om, men jag vill så gärna ha en liten Mathilda. Johan gillar dock inte det namnet alls.. Ja ja, vi får se hur det blir. Kankse en Moa-Mathilda? ;-)

Nu ska jag försöka få till lite soffmys med Amanda innan det är sags för henne att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0