Idag har Amanda haft flätor! Så här fint b...

img_0763 (MMS)

Idag har Amanda haft flätor! Så här fint blev det nu när vi tog ut dem. Hon är så stolt när hon har flätor, då är hon fin! Det är hon ju annars med såklart! Men med flätor tror jag hon känner sig lite speciell. Många kommenterar att hon är söt och fin, då lyser hon upp som en liten sol! Idag är det lördag och vi har varit hos morfar och momma på gålö. Vi grillade och spelade yatzy, väldigt trevligt! Jag har dock inte fått sova nån middag, så jag är helt slut redan, eller snarare var jag dödstrött klockan 19.. Men snart är det sovsags för både Amanda och så småningom för mig med. I morgon är det en ny dag, vilket innebär nya utmaningar för mig och min tunga, värkande übergravida kropp. Bara att vända sig om i sängen på natten har kommit att bli mer eller mindre ett projekt. Så nu säger vi godnatt och en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer ihåg dig från Bäckahagen av en specifik anledning; jag och mina kompisar tyckte du såg ut som Anastacia :)



Lycka till med barnafödandet.

2010-09-19 @ 10:56:16
URL: http://molilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0