Jag kände att jag ville göra någonting med...

img_0750 (MMS)

Jag kände att jag ville göra någonting med Amanda idag. Det är lite svårt att leka nu med stora magen, och Amanda tycker nog att jag är en ganska tråkig mamma för tillfället.. Så igår kväll frågade jag vad hon ville göra. "baka en kaka" svarar lilla A. Jag föreslog äppelkaka, men hon ville hellre göra en citronkaka. Och så blev det. Hon är så duktig och "kan själv". På bilden knäcker hon ägg, det går förvånansvärt bra! Kakan har vi precis tagit ut ur ugnen och det doftar underbart i hela lägenheten! Ska bli spännande att smaka sen!


Kommentarer
Postat av: Nina 24 år - mamma till Maja (maj -07) och Ellen (juli -10)

Hej!

Kul att du börjat blogga igen :) Nu får du se till att uppdatera lite oftare än i den gamla bloggen!!

Kram

2010-09-15 @ 10:19:05
URL: http://vartvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0