Lite bilder på våra fina tjejer

Moa är alldeles nykläckt
Här är Moa helt nykläckt. Tror knappt hon är fem minuter gammal när bilden tas.

Våra vackra flickor. Samma dag som Moa är född.
Hemma, mys med en stolt storasyster!

Lilla M fyra dagar
Moa gillar att sova. Och äta. Helst samtidigt.

Fina Moa
Vackra lilla tjejen.

Linslusen Amanda är i farten igen!
Vackra stora tjejen.


Det är helt obegripligt nästan att jag har blivit så lyckligt lottad! Jag och Johan har producerat dessa små mirakel. Underbart är bara förnamnet. Nu känns livet helt rätt och komplett och jag är lyckligare än någonsin!




Kommentarer
Postat av: Nina 24 år - mamma till Maja (maj -07) och Ellen (juli -10)

Och jag som tyckt att Moa är så lik dig, men på den där bilden med bara ansiktet, "vackra lilla tjejern"... Där är hon ju helt galet likt Johan!!! En riktig liten kopia av honom!!

2010-09-29 @ 14:55:36
URL: http://vartvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0