Så här mysigt hade Johan och bebisen i mor...

img_0788 (MMS)

Så här mysigt hade Johan och bebisen i morse. Hela familjen sov tillsammans i vår säng halva natten. Amanda hade ramlat ur sängen och fick då sova hos oss. Trots att lillasyster skrek flera gånger vaknade hon inte! Sen skulle det inte förvåna mig om jag snarkade.. Men Amanda sov. När klockan var 7 vaknade hon dock och var väldigt myssugen. Lillasyster fick pussar, kramar och en massa kärlek. Sen var det pappas tur att mysa. De är så fina, min familj!  Johan sa, innan bebisen var född, att det känns som en riktig familj med två barn. Och visst kan jag hålla med honom. Det har varit underbart att "bara" ha Amanda i tre år och jag är så glad att syskonet kom nu och inte för ett år sedan. Men nu, med två barn känns familjen och livet komplett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0