Luuuugn kväll!

Just nu sitter jag uppkupen i soffan, med en underbar pläd och datorn i knät. Amanda har sovit i 30 minuter och Moa i 40 kanske. Johan är och tränar. Det är så skönt att få lite egentid. Sen att jag sitter på jour och vet att Moa kommer vakna och vara täppt och 30 minuter, det försöker jag skjuta åt sidan.
I kväll åt vi smörgåstårta till middag. Jag var så sugen på det! Sist vi åt det var i somras. Så jag gjorde min egen, med lax, räkor och rom. Men det var inte alls gott! Jag vet inte varför, men det var helt enkelt inte gott. Så jag blev utan middag i dag. Johan och Amanda åt med god aptit dock. Det är alltid roligt när maten blir uppskattad.
Nu ska jag krypa lite längre ner under filten och bara njuuta av tystnaden, så länge den varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0