Vilken lång dag det har varit idag. Båda t...

Vilken lång dag det har varit idag. Båda tjejerna har varit hemma idag. Amanda skulle egentligen gått till förskolan, men vid 8.30 ringde de och frågade om hon kunde vara ledig. Personalen kom inte fram p.g.a snökaoset som råder. Så vi gick ut och handlade.. Moa fick sitta i sjalen, det fanns inte en möjlighet att jag skulle ta mig fram med vagnen! Jösses, det var snö överallt! Men totalt var vi ute 1,5 timme. Sen har vi bara myst. När Moa sov på dagen passade jag och Amanda på att bara ligga i soffan och mysa och se på film. Det är sällan vi kan göra det. Det var så mysigt! Jag har gjort chokladpanacotta, tvättat, hängt tvätt, plockat lite och så. Båda tjejerna har varit fantastiskt snälla hela dagen. Amanda har ritat massa, skrivit och tränat på siffror. Moa har tränar på att krypa. Hon tar sig fram med benen lite, men har inte förstått vad hon ska göra med armarna. Nu väntar vi på att Johan ska komma hem så vi kan äta skinksteken som står i ugnen. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0