Bildkavalkad

               

Några bilder från oss. Klicka på dem för att få dem större.
Det är bland annat från nyår och lite efter det.



Jag har ingen dator för tillfället, så jag lånar Johans när möjligheten ges. Jag väntar på en del till datorn, som är på väg från Hong Kong. Får se när den dyker upp och när Johan skruvar ihop min laptop igen.
Det har väl inte hänt så jättemycket på sistone. Vi har bokat resa till Turkiet! Vi kommer bo här. Moa har börjat äta lite smakportioner. Amanda är fortarande jätteintresserad av att skriva och räkna. Hon har även börjat lära sig åka skridskor. Och Johan ar fått tillbaka sitt X-box..
Jag hade tänkt lägga upp lite kort från vår vardag, är så trist att bara ha halvsuddiga moilbilder i bloggen. Jag fotar mycket med kameran, men är lite seg på att lägga över bilderna på datorn. Sitter nu och för över bilder, och det var tydligen 232 kort på kameran. Eftersom det är Johans jobbdator kan jag inte spara bilderna på datorn, utan får lägga över alla till min dator så småningom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0