Ett nytt år med nya möjligheter!

Jag tror det här året kommer bli väldigt bra!
Till att börja med fyller jag 25 år. 25 år! Herregud, när blev jag äldre än 17? Jag kan inte tänka mig att det faktiskt har gått mer än 8 år sedan jag träffade Johan. Då var jag 16, men jag känner mig inte ett ugg äldre nu, jämfört mot då.
Vi reser (förhoppningsvis) till Turkiet i maj, tillsammans med Nina, Mathias, Maja och Ellen. Amanda fyller även år i maj, hela 4 år. Min lilla tjej börjar verkligen bli stor. Jag kan inte begripa var tiden försviner. Låter som världens äldsta klyscha, men så är det verkligen.
Lilla Moa kommer att bli ett år, visst är det långt kvar tills dess, mn det kommer ändå ske under 2011.
Jag och Johan har varit tillsammans i 9 år i sommar.
Jag kommer börja jobba och tjäna lite pengar. Komma ut i arbetslivet och faktiskt praktisera det yrke jag utbildade mig till. Jag verkligen längtar ut på arbetsmarkaden! Det var länge sen jag jobbade, och å var det med någonting jag inte trivdes med.

Sen finns det ju en mängd saker som man inte har en aning om, men som ändå kommer ske. Jag se fram emot det nya året och omfamnar det med kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0