Här var det dålig uppdatering vill jag lov...

Här var det dålig uppdatering vill jag lova.. Det hat varit fullt upp på sistone. I går, lördag hade vi dop för Moa. Eller Moa och Ellen snarare. Vi var i stora sköndals kyrka. Efteråt fikade vi alla i lokalen vid kyrkan. Jag och Nina hade gjort sju tårtor, marängswiss, kladdkakor och äppelkaka. Sen fick vi hjälp med bak av bullar och kakor. Hela dagen var fantastiskt trevlig. Moa gnällde till lite när hon fick vatten på huvudet, men skrek inte. Hon fick så mycket fina presenter. Bland annat fonder, tallrik med mugg och bestick, kläder, sparbössor, fotoalbum och mycket annat. På kvällen tog vi det bara lugnt, vi var helt slut alla fyra. Du som har barn, vilken present är den bästa ditt barn fått? Och varför? Nu är det snart sovdags för mig. Lovar bättre uppdatering framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0