Tårtor, kakor, skor och annat..

Herregud, min hjärna är ockuperad av dop. Det enda jag täner på just nu. Vad som ska handlas, hur mycket, vad som ska bakas, fixas och vad som kommer glömmas bort. Jag vet inte hur det här ska gå. Är sjukt förvirrad just nu. Helt nollställd.
Vi ska göra en stor tårta med frukt, där vi ska skriva "Moa och Ellen" på samt datum. Sen 2-3 prinsesstårtor och 2-3 chokladtårtor, 4 kladdkakor, drömmar, banankakor, toscabullar, sockerkaka och marängswiss. Dessutom kaffe, läk och saft. Snälla mamma ska hälpa till att baka, så skönt att få hjälp! I morrn ska jag göra två sockerkakor, en med itron (tror jag) och en med äpple och kanel.
Det ska bli så kul, men jag är så nervös. Varför har jag ingen aning om. Jag vill bara att allt ska vara bra, att alla ska trivas och ha trevligt. Jag längtar, men är som sagt samtidit skitnervös!

Kommentarer
Postat av: Christines

Det kommer gå super! Ska du & Nina ha dop ihop? Bra idé

2011-01-19 @ 09:13:18
URL: http://christines.babyblogg.se/
Postat av: Madde

Tack, det gick toppen! Vi hade dopet ihop och det var jättetrevligt!

2011-01-24 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0