Efter lite övertalning från min sida, sove...

Efter lite övertalning från min sida, sover nu Moa. Och Amanda. Johan tränar. Jag har egentid. Det är faktiskt väldigt skönt att bara vara själv och ligga i soffan. Självklart är det supermysigt när det är livat här hemma och när alla är hemma och vakna. Men det är fantastiskt skönt när det bara är jag hemma som är vaken. Idag var jag och vaccinerade Moa. Det gick jättebra! Den ena sprutan svider tydligen, men även den klarade hon galant. Gått upp i vilt har hon med. 520 gr på en månad! Så nu väger hon 7850 gr och är 66 cm lång. Lilla tjejen börjar bli stor. Då hon är så motorisk tänker jag att hon är större än hon faktiskt är. Men hon är bara sex månader och har hela livet framför sig! Det ska bli underbart att få se Moa och Amanda växa upp och bli egna individer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0