Hipp. Hipp hipp! Då syftar jag alltså på b...

Hipp. Hipp hipp! Då syftar jag alltså på barnmatsmärket Hipp. De gör ekologisk barnmat, utan tillsatser. Det var det enda Amanda åt, när hon var liten och åt burkmat. Moa verkar falla i samma kategori. Jag testade majs, potatis, palsternacka och potatis. Semper och Nestlé. Ångkokt och vanlig mat. Moa ratade allt. Fick kväljningar. Fick rysningar. Gav mig onda ögat och tyckte jag var totalt dum i huvudet. Sen testade jag Hipp. Från sex månader, trots att hon bara är fem månader. Men oj, då hände nånting. Unge åt! Och vad hon åt sen! Jag vill härmed hylla Hipp och konstatera att de producerar den bästa barnmaten på marknaden. Tack än en gång Hipp för allt du gjort för oss. Hipp hipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0