Jag är på väg hem från mamma just nu. Sitt...

Jag är på väg hem från mamma just nu. Sitter på bussen med Moa sovandes i vagnen. Hon har sovit ovanligt mycket idag, inte likt henne alls att sova så här. Bara hoppas på att hon inte börjar bli sjuk igen. Mamma såg att hon hade röda utslag på bålen som jag inte sett. De måste kommit under dagen, för när jag klädde på henne i morse fanns de inte där. Det vore oerhört tråkigt om det är katten hon reagerar på. Men allergi brukar väl komma senare, eller är det jag som är ute och cyklar? Jag ska hålla koll på dem i alla fall. Innan vi gick till mamma tog jag och Nina en snabbfika i centrum. Gick upp en sväng på lindex oxå. Givetvis hittade jag massa snyggt, både till mig och barnen. Men här finns inga pengar, det är som vanligt. Suck. Nu är vi snart i Farsta där vi ska byta buss hem till Sköndal. Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0