Jag måste få säga att mitt stora barn är s...

Jag måste få säga att mitt stora barn är så himla roligt ibland. Moa drar Amanda i håret, varpå Amanda säger "sluta dra mig i håret, du kommer spy hårbollar och din hjärna kommer åka ut". Hahaha! Hon har sagt så mycket roligt idag. Fast hälften av allt hon säger blir roligt då hon gör syftningsfel och använder ord i helt fel sammanhang. Jag älskar att lyssna på henne. Oftast. I skrivande stund ropar Amanda till pappa "jag vill spela Kung Ful" Det blir lixom en helt annan grej bara man lägger på ett L på Kung Fu. (kung fu panda". Nu ska den stora ut och cykla. Alltså på en cykel. Ute och cyklar är hon för det mesta ;-)


Kommentarer
Postat av: Titti

Har hon lärt sig att cykla helt själv nu? Grymt!

2011-03-28 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0