Just nu sitter jag på en bänk i solen. Ama...

Just nu sitter jag på en bänk i solen. Amanda leker bredvid mig och Moa sover i vagnen. Dagar som denna känner jag mig verkligen lycklig. Lycklig över vad livet har att erbjuda och över vad jag har. Idag har jag, Dominique och Nina och barnen varit ute på en ordentlig långpromenad. Vi gick säkert 6 kilometer! Vi var förbi där jag och Dominique red när vi var yngre. Det var så roligt! En riktig nostalgitripp! Sen gick vi till Farsta centrum och åt lunch alla 6. Barnen uppförde sig exemplariskt! Dock hände det en bajsolycka, men som tur var hade Nina extrakläder med sig! Tack! Och nu efter att jag hämtat Amanda sitter jag alltså ute i solen i det underbara vädret, med mina underbara barn! Livet är fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0