Nu är den här helgen slut. Tiden bara flyg...

Nu är den här helgen slut. Tiden bara flyger fram! Vi har gjort massor de här två lediga dagarna, har inte haft tid att ha tråkigt. I fredags åt vi middag ihop som vanligt, om än lite tidigare än normalt. Johan drog på hockey och jag och Amanda hade Fredagsmys med chips, dip och jordntsringar. Vi kollade på film och mös i soffan. Moa sov hela kvällen, så jag fick rå om Amanda helt själv! I går, lördag, var jag och Amanda på bio. Johan körde ut oss till Heron City. Där såg vi trassel tillsammans. Johan och Moa var hemma. Det var så skönt att komma hemmifrån ett tag och bara få vara med stora A och inte behöva säga "jag ska bara amma Moa, sen kommer jag". Eller "vänta lite, jag måste byta blöja".. Vi hade det toppen! Idag var Amanda och Johan och badade på högdalshallen medan jag och Moa var hemma i vanlig ordning. Jag passade på att dammsuga, torka golv, skura badrum m.m. Sen drog Johan på bio och jag bjöd pappa på isterband och stuvad potatis. Hunden käkade upp mina läkerol och spydde på mattan. Nu ska jag sova, blir inte mycket av den varan nu då moa fortfarande är förkyld. Hostar hon lika mycket i natt går jag till läkaren med henne imorrn. Hon har hållt på två veckor nu.. Tack och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0