Nyss hemkomna från Johans mamma. Vi lyckad...

Nyss hemkomna från Johans mamma. Vi lyckades få båda barnen att somna om på knappt 10 minuter och nu ligger vi i soffan. De små liven tyckte att dagen började vid 5.40 i morse. Johan, den ängeln tog båda barnen och gick upp vid 6 och jag fick sova en timme till. Amanda har varit på förskolan idag. Jag var och träffade en tjej som Johan har jobbat med och som jag träffat massor av gånger. Nu har vi båda fått barn, hon en liten Hugo som är exakt två månader yngre än vår Moa. Vi strosade runt i Farsta och hade supertrevlig! När jag hämtat Amanda vid 15 åkte vi till Johans jobb. En liten utflykt så här på fredagen. Efter det bar det i väg till Skogås och Johans mamma. Mycket trevligt och en bra start på helgen. Vi får se vad de här två dagarnas ledighet har att erbjuda! Trevlig helg till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0