Hej hej bloggen! ;-) Vi är hem komma från ...

Hej hej bloggen! ;-) Vi är hem komma från Turkiet nu. Resan var jättebra! Underbart att få koppla av och bara sola bada och umgås med underbara vänner en vecka. Hotellet var sådär, inget jag skulle åka tillbaka till direkt. Men som sagt, att bara få komma bort för ett tag för så skönt! Vi gjorde ingenting, bara låg vid poolen, åt, solade och badade. Jag tror Amanda spenderad mer tid i vattnet än hon gjorde på land. Ett par kvällar var vi i "staden" Kumköy och en kväll i Side. Shoppade och bara gick runt och försökte undvika påstridiga försäljare. Jag ska lägga upp lite bilder från vår resa vid ett senare tillfälle. Här är i alla fall sandaler jag köpte:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0