Leken är i full gång!







Här hemma är det oftast full rulle vill jag lova. När båda barnen är pigga, mätta och belåtna är det underbart att vara mamma. Mina tjejer älskar verkligen varandra, det märks så väl! På de här bilderna tycker jag kärleken verkligen lyser igenom.

Jag är så glad att vi skaffade ett barn till, med knappt 3,5 år mellan. Nu känns det som den perfekta åldern att ha mellan barnen. Jag skulle nte velat ha tätare mellan dem. Tror inte att jag skulle orkat faktiskt. Dessutom skulle jag inte haft möjlighet att ge Amanda den tiden jag har kunnat ge henne i och med att jag pluggat under större delen av hennes liv. Snart blir det ändring på den punkten med anatagligen, när jag ska ut och jobba.

Som sagt är jag så glad och stolt över mina små vackra flickor.

Amanda är en fantastisk tjej på alla sätt och vis. Alltid glad, social, positiv och påhittig. Fantasi har hon också så det skriker om det. Hon älskar att pyssla, rita, skriva, cykla, springa, klättra och dansa. Hon är mycket bestämd och envis, men kan förhandla på ett bra sätt. Hon har börjat äta riktigt bra igen, vilket glädjer mig väldgt mycket!

Moa är oftast glad och då är hon riktigt glad! Hon är ganska känslig mot främmande människor och blir ganska rädd och ledsen när hon kommer i en famn som inte är mammas eller pappas. (Jag tror det är för att hon inte är så van vid andra människor. När Amanda var liten blev vi hembjudna till mormor/farfar/morfar/farmor ca en gång i veckan och jag och JOhan gick ganska ofta på bio osv. Nu är det ganska sällan vi blir bjudna på middag och vi går sällan på bio eller ut och äter). Moa har en vilja av stål och lär sig saker lätt. Hon kryper, går med sin gåvagn (om än ganska svajigt), reser sig mot allt och går mot sofan och bordet. on äter med god aptit, men är inte så intresserad av att sova dagtid.

Det ska bli så spännande at se vilka indivder de kommer att bli, även om de har stora personligheter båda två redan nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0