Moa har sovit hela natten, från 21-05! Joh...

Moa har sovit hela natten, från 21-05! Johan gav henne välling vid strax innan 5 i hopp om att hon skulle somna om. Det blev inte riktigt så. Och eftersom det var Johans tur att få sovmorgon fick jag bita i det sura äpplet och gå upp. Vi kom inte i säng 21 såklart, utan vid 24. Så fem timmars sömn blev det. Men Moa var så trött när hon vaknade. Jag tror att hon inte kunde somna om för att hon var så täppt, stackarn. Till min lycka och Moas (o)lycka hittade jag tillslut en liten pipett koksaltlösninh som jag gav henne. Det är det värsta hon vet och blev därmed hysterisk. Men när Moa insåg att hon faktiskt kunde andas igen lugnade hon ner sig, tog nappen och somnade på mitt bröst. Nu har hon somnat in ordentligt och jag ska lägga henne i sin säng och sen mig själv i min. Jag hoppas på två timmars sömn till i alla fall! God morgon, eller god natt, beroende på hur man ser det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0